Twitter

Interviu cu Tanin

Author Unknown - -
Home » Interviu cu Tanin

Pe Tanin i-am ascultat live prima data in PUB S4 BACAU, in deschiderea concertului Kistvaen alaturi de Hteththemeth si False Reality. O trupa de death metal melodic, o trupa realmente tanara despre care speram sa se auda mult timp de acum inainte. Mai jos gasiti un scurt interviu.  



1. Salut, ce mai faceţi voi şi ce s-a mai întâmplat în ultimul timp? 


Salutare! În primul rând muncim cu drag şi spor! În ultimul timp suntem ocupaţi cu repetiţiile. 

2. Sper că nici eu şi nici alţii nu greşesc când afirmă că Tanin e un fel de Hypocrisy mioritic :) De ce acest stil şi cum aţi reuşit că în scurt timp de la înfiinţare să va strângeţi o mulţime de fani în zona undergroundului metalic de la noi?

Trebuie să recunosc că Hypocrisy este o sursă de inspiraţie pe lângă multe alte trupe. În timp am încercat să ne conturăm stilul şi să sune cât mai aparte . Am ales acest stil dintr-un simplu motiv: diversitate! Încercăm să nu ne limităm muzical în ceea ce priveşte melodic death metal. Nu ştiu ce aş putea să-ţi spun despre fani! Presupun că muzică.Dacă avem fani atunci le mulţumim că sunt alături de noi.

3.Povesteşte-mi despre începuturi, cât de greu sau uşor a fost să dezvoltaţi această trupa în aşa scurt timp şi cum reactioaneaza publicul la ce cântaţi voi.

Totul a început "într-o frumoasă zi de vara în anul 2014!" Eu şi Em ne-am gândit să înregistrăm câteva idei într-un studio improvizat la el acasă şi am hotărât să rămână doar un proiect pt internet (youtube, feisbuci,etc) Într-o săptămâna sau două am făcut deja 5 piese şi ne-am bucurat tare mult cum a ieşit treaba! Iniţial aveam foarte multe piese care încă nu erau finalizate aşa că am ales ce-am crezut noi că ar fi ok că structura compoziţională. Am selectat 5 piese şi aşa a apărut EP-ul "A new Journey". În momentul ăla chiar nu ne gândeam la ceva spectaculos însă reacţiile au fost surprinzătoare! Foarte mulţi din afară ţării îşi doreau EP-ul în format fizic însă am considerat că e mai bine să-l lăsăm aşa, doar pt internet. Subit am avut primul nostru turneu alături de Kistvaen. Practic ei ne-au ajutat foarte mult! Legat de cum reacţionează publicul la ce cântăm noi: zbatere, iureş, plete, coate, şuturi, ţîţe.




4.Descrie te rog acest ep . Pe cât primul album? 


Ep-ul tratează mai multe teme: demoni( This is not the end) creaturi care iubesc întunericul sau oameni care îşi doresc singurătatea (We are going down) războaie inutile (Brothers die for me) fanatism, narcisism, nestăpânire (Madness) extratereştrii care îşi părăsesc planetă ( Home) Albumul vrem să fie gata anul acesta mai exact prin vara, toamna! Ne-am propus să fie "THE BEST"! O să se numească "Argathan" şi momentan nu ştiu exact câte piese are. Argathan este un nume inventat şi o să povestim mai multe despre acest nume când o să apară albumul. 

5.Care a fost concertul perfect pentru voi până acum şi pe scenă cărui eveniment de la noi sau de afară aţi dori să ajungeţi ? 


Ai să te miri dar toate concertele au fost perfecte în primul rând pt noi că trupa! ! Am omis să-ţi mai zic un singur lucru: şi băieţii de la Bucovina ne-au ajutat foarte mult şi a fost o onoare să cântăm alături de ei şi aici în capitală şi-n Timişoara! Buţi e chiar det şi-i mulţumim pt sprijin! Anul acesta mi-aş dori să cântăm la un festival mare...şi ne-am propus să mergem cât mai sus! Probabil şi căderea o să fie foarte frumoasă! 

6. De curând îl aveţi în componentă pe Alex de la Kistvaen/Depths. De ce această schimbare de percuţionist ? 


Simplu: e un tobar excelent din punctul meu de vedere! Ne cunoaştem de foarte mult timp, am cântat împreună ceva timp şi este pe aceaşi undă cu ce se întâmplă în Tanin. 

7 . În afară de lansarea primului album Tanin şi presupun că şi un turneu de promovare, la ce surprize să ne mai aşteptăm de la voi? 


Probabil timpul o să ne ofere multe surprize...totul ţine de timp şi de împrejurări! 

8. Mulţumesc pentru interviu. Dacă mai ai ceva de adăugat ultimile cuvinte îţi aparţin.

Eu îţi mulţumesc! This is not the end!

INTERVIU REALIZAT DE ARHICON EMI